Promenade Insight vahvistaa entisestään Feelbackin ja Innolinkin yhdistymisestä muodostunutta johtavaa suomalaista tutkimustaloa. Asiakasorganisaatioille entistä laajempi, saumaton tutkimuspalvelujen kokonaisuus mahdollistaa varmemman päätöksenteon ja liiketoiminnan kehittämisen.
Innolink Research Oy on ostanut henkilöstötutkimuksiin sekä esihenkilöiden ja johdon 360-arviointeihin erikoistuneen Promenade Insight Oy:n koko osakekannan. Promenaden toimitusjohtaja ja perustaja Annarita Koli on yksi Suomen johtavista henkilöstötutkimuksen asiantuntijoista ja hän tulee vastaamaan Innolinkissä HR-tutkimusliiketoiminnasta.
”Kaupan myötä saamme arvokasta näkemystä HR-tutkimusten toteuttamiseen. Annaritalla tiimeineen on vahva osaaminen henkilöstötutkimuskentällä ja olen äärettömän innostunut siitä, että voimme yhdistää parhaat voimavarat saman katon alle”, kommentoi Innolinkin toimitusjohtaja Pekka Vuorela.
Innolink Research yhdistyi äskettäin myös Feelback tutkimuspalveluiden kanssa, joten nyt koossa on vahvin palvelukokonaisuus, jonka yksikään suomalainen tutkimusalan toimija pystyy tarjoamaan.
”Yrityskauppa avaa meille upean tien kohti Suomen vaikuttavimpia tutkimuspalveluita. Promenaden NPS on ollut 93, ja yhdessä Innolinkin kanssa pystymme tarjoamaan asiakkaillemme jatkossakin laadukkaita henkilöstötutkimuksia, näkemyksellisiä analyyseja ja tukea tulosten hyödyntämiseen. Haluamme nostaa HR-tutkimuksen kunnianhimon tasoa Suomessa ja kutsumme asiakasorganisaatiot mukaan yhteiseen missioomme.” sanoo Promenade Insightin Annarita Koli.
Ehjä tutkimuskokonaisuus tuottaa arvokkaimmat oivallukset
”Innolink pystyy jatkossa tarjoamaan suomalaisille organisaatioille yhä vahvempaa ja kokonaisvaltaisempaa tutkimustiedon hyödyntämistä”, Vuorela painottaa.
On tyypillistä, että organisaatiot tilaavat yksittäisiä tutkimuksia eri toimijoilta, ja näin yhteys tutkimusten välillä jää löytämättä. Vuorela korostaa, että saman tutkimustalon toteuttama, ehjä kokonaisuus antaa aina parhaan hyödyn.
”Niin kauan kuin tutkimukset pidetään siiloissa, syvällinen insight jää puuttumaan. Meille on tärkeää löytää kausaliteetti tutkimusten välillä – esimerkiksi asiakaskokemuksen puutteisiin voi löytyä selitys henkilöstötutkimuksen tuloksista. Tuomme perinteisten, yksittäisten mittausten tilalle palvelun, jolla löydetään yritystoiminnan menestystekijöitä ja autetaan kehittämään toimintaa niiden mukaisesti. Laajat resurssimme mahdollistavat yhteistyössä myös nopeuden, kustannustehokkuuden ja strategisen tason kumppanuuden.”
”Organisaatiot voivat saavuttaa tutkitun tiedon avulla merkittävää kilpailukykyä toimintaansa, mutta tietoa ei vielä osata hyödyntää riittävästi. Tuottamalla kokonaisvaltaisesti tietoa asiakkaillemme haluamme rakentaa parempia organisaatioita, työilmapiiriä ja asiakaskokemusta.” summaa Pekka Vuorela.
Innolink liittyi osaksi Go On -konsernia elokuussa 2024, ja tuloksena syntyi suurin suomalainen tutkimustalo ja henkilöstöpalveluiden edelläkävijä.
Lisätietoja:
Pekka Vuorela, Innolink Research Oy, 050 571 8804
Annarita Koli, Promenade Insight Oy, 040 519 1380